دانلود رایگان کتاب Cambridge Grammar for IELTS
آموزش زبانهای خارجی اعم از انگلیسی ، آلمانی ، ژاپنی و ...

دو شنبه 3 شهريور 1394
ن : khashayar

دانلود رایگان کتاب Cambridge Grammar for IELTS

دانلود رایگان کتاب Cambridge Grammar for IELTS


کتاب Cambridge Grammar for IELTS کتابی است برای آماده سازی آزمون ایلتس است، این کتاب نکات را در 25 درس و در قالب بخش‌های شنیداری ارائه میکند. سپس تمرین هایی از میانتست‌های ایلتس انتخاب می شوند. در این کتاب سعی شده است لغات و موضوعات واقعی و کاربردی در آزمون آیلتس به کار برده شوند. علاوه بر فایل PDF این کتاب، فایل های صوتی آن نیز در اختیار زبان آموزان قرار گرفته شده است که سبب تقویت همزمان Listening زبان انگلیسی نیز خواهد شد. تمرین های کتاب از هر دو بخش آکادمیک و جنرال انتخاب شده اند که نکات گرامری لازم برای آنها توضیح داده شده است. در پایان کتاب پاسخ تمامی تمرین های کتاب به همراه متن Transcript آن آمده است و زبان آموز می تواند به صورت خود آموز از این کتاب استفاده نماید.

 

لینک دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزش زبان انگلیسی و آزمون آیلتس، کتابهای آمادگی آیلتس، ،
:: برچسب‌ها: دانلود رایگان کتاب Cambridge Grammar for IELTS , دانلود کتاب Cambridge Grammar for IELTS , کتاب Cambridge Grammar for IELTS , Cambridge Grammar for IELTS,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش زبانهای خارجی و آدرس learnlanguages.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.